Pages

come with me ;;)

Sunday, March 31, 2013

quick update

...بسم الله الرحمان الرحيم

Alahai,,, cepatnya masa berlalu. tup2 bangun pagi tadi dah pun sampai Shah Alam.
biar betul???
dan petang ni pulak dah kena sama-sama gerak dengan partner saya ke PD. ni menandakan cuti saya yang seminggu sudah pun tamat. huwaaa :(( macam mana ni? kerja rumah ada yang tak siap lagi ni, cikgu *cikgu pun ada kerja rumah tau*.

tu la,,, cuti seminggu tak manfaatkan betul-betul. ye dak??? nasib baik last Wed hari tu sempat jugak keluar dengan teacher fareha cari some stuffs untuk ABM.
tempeks sini tanda penghargaan. hee ^^
she said this picture aaa boleh bikin lisa surihani nangis wooo. kahkahkah =))

ok, sambung cite. hikhik tetiba kan rasa macam kembali ke alam dulu-dulu kala pulak. mana tak nye. keluar dengan teman sebab nak pergi library, beli alat tulis bagai. dah macam budak sekolah. kan? tapi kami bukan gadis nakal, hahahaha :))

memandangkan kami berdua je yang available hari tu, maka ia memberi peluang yang berharga untuk kami berdiskusi tentang perkara-perkara berkisar hidup kami *acey,,, ;;)*.
kalau kami bercakap pasal students, memang mengalahkan orang yang sedang hangat dilamun asmara. malah saya yang tengah menaip ni pun sebenarnya tengah menaip sambil sengih sorang-sorang bila terkenangkan balik apa yang fareha ceritakan pasal students dia, ihiks :D

hai,,, kalau nak diikutkan, banyak yang nak dicerita pasal fareha ni memandangkan kerap kali kami mempunyai pendapat yang sama dalam banyak perkara *ambek, ayat skema maut. hahahaha =))*. dan saya masih ingat yang saya ada hutang 1 entry special yang saya perlu tulis untuk dia *ingat lagi ke fareha?*. tapi memandangkan ini adalah quick entry, maka saya kena quick blah dari sini, hikhik.

maka sebelum patik berundur, patik ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada teacher fareha kerana sudi mengavailablekan diri anda pada hari berkenaan sebab fyi readers, dia ni sebenarnya dah tak available dah. katanya she's not single. tapi she's waiting for the right person comes at the right time. kihkihkih, cam mana tu? haaa tu boleh tanya empunya badan ;)
akhir kata, selamat menjadi makcik kantin sementara yang bergaya, teacher fareha ;)


p/s: apa pun kerja/ tugasan yang kita lakukan,
 jom sama-sama ikhlaskan niat
semata-mata kerana Allah :)

6 003 people care:

Fareha Noor said...

ayooo, i ouullss malu la.kehkehkeh. tak available yang tak tahan tu. orang tu pn tak available jgk kn? hahaaha.selamat kembali bertugas bersama-sama dengan anak murid muka comey-comey

zEri sAfEerA said...

@fareha: yela. copypes ayt org 2 je :P sdiri ckp, sdiri malu maaa ;)

mmg la. im currently in complicated relationship with the students. hahahaha :))

E'in said...

awak mengajar kat mane cikgu? :)

HanisLazimAndTheShaklee said...

teachers day out kah?hihi

#lisa surihani menanges yg xmenahan tuh..kahkah :p

zEri sAfEerA said...

@E'in: kat PD ein ;)

zEri sAfEerA said...

@aniswany: lebih kurang la anis.

aah sbab pipi lagi tmbam dr lisa surihani. kekeke