Pages

come with me ;;)

Sunday, June 30, 2013

all the best, sayangs ;)

...بسم الله الرحمان الرحيم

Assalamualaikum,,, hye, i'm here updating my blog just to greet a simple congrats for my both of teachers crew, teacher fareha and cekgu nur Aya. after months waiting for posting since November last year if i'm not mistaken, and finally they are going to be a teacher, this Monday which is esok lah :) *hoyay hoyay happy for them tapi sedih jugak*

sempat juga berjimba-jimba dengan depa berdua hari tu.
location: masjid putih, KT.
tujuan: cari bakal imam. heh :P
Sarawakians.
in fact, yang tudung kuning tu je bakal jadi Sarawakian. hee ^^

jangan marah aaa, Suraya. semangat dia ajak saya temankan dia hari tu. katanya, "kau kena ikut aku sekali, Azri. at least nanti kau dah tahu apa yang kau kena buat sebab aku yakin kau akan ikut jejak aku lepas ni, kena posting kat Sarawak." *converted slang :D*
hahahahaha ayat orang yang tak berapa nak redha dapat kat Sarawak, lepas tu nak seret orang lain sama. btw Suraya, just trust in Him la. insyaAllah Dia dah merencanakan sesuatu yang terbaik untuk kamu, di sana. tapi if i'm at your place pun, i will do the same thing kot. nangis dulu sebelum start belajar untuk redha, hehe :D

so, hari ni 2,2 dah bertolak ke tempat masing-masing which is Fareha dapat posting di Johor. tahniah la dapat kat Semenanjung walaupun bukan di Key El ;). sobs sobs sobs :'( lepas sorang, sorang. bila kawan-kawan dah start bekerja, maka makin terasa la hidup keSINGLEan ini. *nanges berjemaah sambil peluk-peluk itu adalah lebih afdhal, tau*. eyh??? ngee tapi tak pe. makin bertambah la orang yang akan belanja saya makan lepas ni. hohohoh \(^^)/ 

apa pun, all the best to both of you. may He grant both of you utmost sabar and come out as successful teacher, ameen :)
sudah agak lama hidup menganggur, sekarang bagi chance kat aku pulak jadi penganggur terhormat, muehehe ;;)


 
nah ambek ni. sape suruh gelak jahat sangat :P

mahu tak nanges... :'(. so, sebelum waktu kita dirancang, jom merancang waktu terluang dengan benda-benda yang berfaedah like merajinkan diri membaca buku-buku yang mampu menggerakkan. *angkat kening double jerk*

got another book to read :)

akhir kata, saya tak suka baca buku. tapi saya suka beli buku. saya rasa awesome bila dapat tambah koleksi buku baru. tapi, apa guna ada banyak buku kalau tak baca. maka, kena baca. harus baca. wajib baca.

0 003 people care: