Pages

come with me ;;)

Sunday, September 27, 2009

1 Hari Di 1 Syawal

Selamat pagi kengkawan :) 

20/09/2009 - Seperti raya-raya sebelum ni... Pagi raya, mesti bangun awal punya. Tugas biasa aku, ironkan baju untuk ayah, mak dengan abang aku. Tema tahun ni>>> purple da power, hee ^^
Lepas sembahyang raya, bersiap nak pergi rumah saudara-mara pulak. Singgah jugak di rumah kawan-kawan ayah dengan mak. Yang penting,,, saya masih diberi duit raya. ho yay \('_')/


Dah balik rumah, family Pk Cik Man yang bertemakan oren dan Ayah Ngah yang memilih tema merah datang. Kawan lama mak aku pun ada sekali. Layan2 tetamu *layan la sangat*. Tolong kacau wat air boleh la. Tu pun tak berapa nak lepas. Hehe :D


Namun, raya kali ni terasa ada yang kurang bila Ngoh dan family tak balik kampung sebab kali ni turn diorang balik Johor ;'(. Nasib baik sebelum raya hari tu Ngoh ada datang UPM kirimkan biskut raya untuk nenek aku. Duit raya??? hehe ^^ dapat jugak. Mekasyeh Ngoh. Apa pun, Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada Ngoh, Pk ngoh Jang dan Mat Ajim tomey :) 


Bila semua sudah beransur pulang, duit raya pun makin bertambah, aku pun apa lagi? Beransur untuk beradu la. Wah,,, kah3 :))

0 003 people care: