Pages

come with me ;;)

Tuesday, June 15, 2010

thanks Marel ;)

Hye all...
Dah berhabuk kot award ni. Ye la, dah lama dapat tapi tak post2 pun lagi. Kenapa? M.A.L.A.S, MALAS!
Lap la sikit...*fuh2*. hee ;)

thank you so much yup to my dear marel for this glam award ever :) *luv it*



Macam biasa... kalau sudah dapat award, kena la ikut protokol dia kan. So, here i have to answer a few questions which is :


1) kenapa kamu suka blogging?
aik??? bila masa pulak saya cakap saya suka blogging? ngee :p
ok serius, best la jugak blogging ni kan. membebel sengsorang. hikhik,,,
+ dapat share apa yang patut di share, certain case saja la...

2) adakah kamu bahagia dengan kehidupan kamu sekarang?
the only 1 word deserves it, ALHAMDULILLAH...


3) apakah impian kamu 5 tahun akan datang?
saya mahu jadi puteri impian. hakhak,,, :))


4) siapakah orang yg kamu mahu sentiasa di sisi kamu?
my besties, lovely family and supportive friends *sayang kamoo la. forever, IA saya janji*

5) sila beri award ini kepada 5 orang blogger yg anda suka...

little ain
anis
fareha
issareni
siapa-siapa yang mahu, boleh ambil tanpa segan silu :)


6) beri pendapat kamu tentang award ini...
saya suka ini award. nampak exclusive dengan sentuhan emas celupnya. hehe ^^
terasa macam personaliti tv sebentar saat menerima ini award. hikhik,,, suka2 :)
membawa daku terbang without wings di awang-awangan. miahahaha =)) *masuk alam fantasi kelab disney malaysia sudah ;)*

2 003 people care:

Anonymous said...

haha3!!..nmpaknyer aku ketinggalan untuk award ni!..terharu sngt dpt award ni tpi xde mse lgi nk amik n post,haha2!!....tp mmg nk!..trimas ja kak pirah..:p

zEri sAfEerA said...

most welcome :)