Pages

come with me ;;)

Monday, November 9, 2009

tag lagi


1. Bekas kekasih saya adalah...
tak ada sebab tak pernah.

2. Saya sedang mendengar...

lagu 21 Guns, green day. layaaaaaan~

3. Mungkin saya patut...

shut down my lappy dan start sambung baca novel TUNAS *hadiah dari bff*

4. Saya suka...

makan, gelak, berangan, tidur, on9...

5. Sahabat-sahabat saya...

masih berjuang untuk final exam... go go chayok!!! hehe :D

6. Saya tak faham...

kenapa saya tak ada mood jawab ni tapi masih juga mahu jawab. haisy,,,

7. Saya kehilangan..
.
saya tak rasa saya kehilangan apa-apa :)

8. Ramai yang berkata..
.
saya ni pelik, unpredictable... nampak serius + sombong sebelum tak kenal, pecah perut bila dah kenal. hehehe,,,

9. Cinta itu adalah...

completes each other ;)

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...

fikir tentang saya. hahaha :)) *agak perasan la ye kenyataan ini
*

12. Saya akan cuba...

baca novel rooftop rant yang baru saya beli sebelum habis cuti sem ni walaupun saya bukan bookworm.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud...
infinity~

14. Telefon bimbit saya...

dah tak penting sangat sekarang ni... sOrry,,,

15. Bila saya terjaga...

teringat kat dia ---> Mr Subuh... ngeh3~

16. Saya paling meluat...

orang pura-pura baik PLASTIK dan rasa diri dia bagus... wuuuueeeeek =p

17. Pesta/parti adalah...

untuk suka-suka... lepas tnsion??? erm,, tak pun. lagi pening ada la kot dengan ramai manusia.

18. Haiwan yang paling comel pernah saya temui...

entah la... tak ada perasaan pulak kat haiwan. kwang,,,kwang3~

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...

sweet 17... kenapa??? sebab die sweeeeeeeeetttt~ hahahah,,,=D

20. Hari ini...

start tengok drama love me not. huh,,, perjalanan masih jauh. ada lagi berbelas-belas episod.

21. Malam ini saya akan...

tidur awal sebab akhir-akhir ini saya selalu tidur lewat -_-'

22. Esok pula saya akan...

bangun macam biasa. jeng,,,jeng,,,jeng... saya ada tugas baru.

23. Saya betul-betul inginkan...

kenapa??? kalau saya cakap kat sini, saya akan dapat ke??? Kwang,,,kwang3 =p

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...

erm,,, mata dah ok ^_-

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...

susah betul nak buat pilihan. dengan ini, saya mahu dua-dua sekali...ngeh3~

26. Makanan barat atau jepun...

apa-apa saja yang best + halal. hohohoh,,, saya makan banyak yup.

27. Bilik yang terang atau gelap...

gelap... boleh buat saya senang nak tidur dan tidur dan terus tidur
-_-

28. Makanan segera adalah...

fast food...ngeh3~ rakan baik orang bujang =p

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
.
kecik hati...kecik hati...kecik hati...

30. Anda tak perasan ke soalan no 11 itu tiada?

owh ye ke??? who cares??? (kerek gilerz kot) huhu

0 003 people care: