Pages

come with me ;;)

Friday, November 5, 2010

I lOvE study week

Ini entry mengisahkan seorang gadis yang sudah lama memendam rasa ingin ke Putrajaya....

Siapakah gadis itu??? Sangat kesian, bukan. Tidakkah anda juga rasa begitu?
Sila jawab: ya, sangat kesian kot :p
zEri: Hello, Alamanda saya dah pergi ok
Eh. eh yang minah ni nak terasa apa kes? Kamu ke gadis itu? Hikhik *nangis x berlagu semua*

Bagai orang lapar disorongkan makanan...

Itu la diibaratkan diri ini bila beberapa hari yang lepas, 2 rakan saya mengajak saya ke sana. Time tu tak boleh buat apa dah selain senyum je :)

Namun... kusangkakan panas hingga ke petang, rupanya mendung di tengah hari. Plan itu diCANCEL atas sebab-sebab tertentu.

Maka ke Mines saja lah layan jiwa kosong. Layan movie best jugak kan? Dengan itu, kami decide untuk menonton

TERUBAT jiwa yang lara. Hikhok ^.^
Nora Danish... Kenapa kamu sangat comel?
Farid Kamil... Ouwh,,, jatuh lagi ;)



Esoknya,,, ada orang pelawa keluar lagi. Kali ni ke MidValley pula. Boleh tak jangan pelawa saya? Kan dah tak pasal-pasal saya respon
Ok ON (8

Dah sampai Mid, layan perut yang berbunyi dulu di Domino's Pizza...


Saya, Dayah and Kak Nadia. We are coursemate :)

Makan bertiga, diorder seperti mahu makan berlima. Bila dah agak-agak tak ada ruang kat dalam perut ni,,,


Gendang gendut tali kecapi,
kenyang perut, suka hati. *Ingat lagi pantun sklh tadika*


"Kak Nadia balik dulu la ye."
"Lorgh,,, nak balik dah ke? Jalan-jalan la sini dulu."
"Mak akak suruh balik awal. Korang shopping berdua jela ye"



Haisy,,, naik risau juga kami bila dah berdua.
Risau kalau-kalau sesat ke? Ish, mana mungkin. Cik zeri kan dah biasa kat sini.
Haaa,,, risau kalau-kalau ada orang nak ngorat ey? Oit, ade ke??? Mia,,,hahaha =))


Bukan itu yang dirisaukan. Kami risau kalau-kalau iman kami tak setebal pizza classified chicken yang kami makan tadi. Mahu nak diangkut semua benda kat Mid ni wat balik Serdang bila dah tak ada orang nak halang. Tak ada yang nak larang. Tak ada yang nak bagi kesedaran. Kami memang tak sedar diri :p

TEPAT!

Dayah, cop aku nk ni. Owh molek2.
Azri, ni ok x? Smart... Cun...
Habis lah kite Dayah... Xpe, sekali ni je.


Kwang3~ Ayat paling COOL di atas muka bumi. Kalau dah pergi 10 kali pun, kami guna ayat ni juga "Tak apa, SEKALI ni je" :D



Keesokannya
, MASIH ada orang ajak saya keluar. Kali ni ke mana pulak???


PUTRAJAYA!!! Sekali lagi, PUTRAJAYA!!!


Akhirnya, sampai juga gadis ini di sini. Terima kasih kepada Kak Jo, Su dan Ramadan :)
Bila sebut Putrajaya, ingat seorang kawan saya ni. Saya tak rindu dia. Saya ingat je. Sekarang, saya nak lupa dia -_-'

Now, jom jalan-jalan dan layan gambar kami bersama...

Sebelum masuk masjid, kena pakai jubah PINK dulu. Sweet kan warna pink ni walaupun mula-mula macam segan-segan kucing nak pakai. Teheee~


I dis 2nd pic...

Nak kata gambar ni cun, tak la sangat. Tapi time ni muka saya nampak baik kan??? Ok, sila cakap "whatever" sambil mata terbeliak ke atas. Hakhak :p


The most dramatic pic...
Currently, this is my fb's profil pic

Meh layan gambar koya pulak...

Tak tahu koya tu apa??? Koya tu vocab omputeh. Senang cite, koya ni ala-ala gambar kat bawah ni la...

Koya part 1


Koya part 2


Mereka...



Kami...




Jangan tiru aksi ini...



Kami tak terus balik ke UPM. Ramadan bawa kami ke Kajang. Oleh sebab tak ada pun antara kami yang familiar dengan area sini memandangkan Kak Jo dan Ramadan dari Sabah, Su pula dari Sarawak dan aku anak Ganu, so kami main redah je.

Eh. eh. kiri ke kanan ni??? Zzaap!!! Ambek kiri.
Eh. eh. nak masuk jalan mana ni? Ambek ko, belok kanan.
Last2, boleh juga pekena sate Haji Samuri. Hee ^^

Ouwh,,, cukup indah. Macam skrip Lindsay Lohan dalam cite Confession of Teenage Drama Queen 2,,, You know, life can be so randomly beautiful

Sebelum masuk ending part. Kamu tak rasa nak tanya ke? Ni ke yang zeri buat time study week???
Dengan cool saya mahu tanya balik, siapa suruh UPM buat study week? Wakakakaka :))


Kalau sebelum ni, UPM tak buat pun study week. So, semput juga la nak habiskan chapter study at the last minute. Kalau ada study week pun, aku STILL study last minute jugak. Ada ke tak ada, tak ada beza. Tapi kalau ada, at least boleh juga aku bersenang-senang. Hoho ;)

Btw, this triple are belong to all my friends for drag me away of my stressful life...

12 003 people care:

nurdiyana said...

azzzrrrriiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
awat x ajk p putrajaya~ huk3...

T_T

zEri sAfEerA said...

dyana: tibe2 j Kak Jo ajk time 2. Siap2 trus pgi. X plan ape2. Hoho ^.^ Xpe, len kali Dyana drive. hee ^^

nurdiyana said...

huuu

zEri sAfEerA said...

hahaha :)) Dyana mmg. tngok status kat fb, asyek focus stdy jek. hee ^^

E'in said...

farra pon dh tgk cuti2 cinta.. mmg best an.. ;) erm.. masok masjid 2 mmg kne pakai ke jubah pink 2??

zEri sAfEerA said...

aah. farid kamil yg cool. hehe :D
owh,,, kalo pkai bj kurung, xkene pkai jubah 2. sbab pkai jeans kan. hee ^^

MarelFira said...

syg, pki baju convo kah??ble tu..

anda cantik!

zEri sAfEerA said...

marel: hee ^^ 2 jubah masjid ptrjaya le laling ;)

kamu anggun :)

nurdiyana said...

huuu... fb je yg xbkak... yg len on je...ngeh3

zEri sAfEerA said...

owh eyh? blh thn la. hehe ^^

Anonymous said...

wow..putrajaya...xthu lak aku mu pon nk p sne..thu x 3thun aku belajar kat sni lau sape2 tyer aku mner y aku nk p sngt kat sni,putrajaya la jwabnyer...sbnyer?..ntah..tpi smpa la skrg aku xberpeluang lg p sne..sob....sob..sngt kesedihan...

zEri sAfEerA said...

eyh? la,,, bakpela kite x tertubik cite bnda ni ey? hurm,,, ade gok psamaan kite. hehe :D

huuu,,, kene g issareni. n komen diri gane. kalo g nge kwn2 lagi best kot ;)