Pages

come with me ;;)

Thursday, December 30, 2010

My Header Contest

Saya ingin mulakan entry kali ni dengan gelak, boleh? HAHAHAHAHA :))
baru sahaja join 'edit foto contest'. dan sekarang saya mahu join 'My Header Contest' pula.

Untuk mengetahui terma dan syarat contest ni, boleh la klik gambar di bawah:



Hee... kebetulan saya baru sahaja buat dan tukar header blog saya. sebab itulah saya rasa excited nak join. walaupun sebelum ni saya dah ada beberapa header, tapi saya nak pilih header saya yang baru ni saja lah...

Photobucket

1st time buat header animation macam ni. saja lah cuba nasib. hehe :D
ok, selesai sudah.

maka dengan ini, saya perlu tag 3 orang kawan saya. dan mereka adalah:
3. Wani

cepat kawan-kawan. sebelum 5 Jan 2011

14 003 people care:

Catnip said...

header banner itu sangat cntek . gud luck . . :)

zEri sAfEerA said...

intan: hehe :D time kasih :)

ynn said...

slmt pagi...makaseh juin contest yana ye...good luck....;d

zEri sAfEerA said...

slmt ptg :) ye sm2. ok ;)

sab said...

eeii...cm ne wt header mcm ni...nti wt tuto jugak. sab nak tau. hehe. ok? :)

zEri sAfEerA said...

sab: ala,,, segan la nk wat tuto. x pndai sgt. ni pon buat biase2 j. segan ^^

Anonymous said...

sy pon nk thu gak..sngt tertarik ngan header ni..ni 1 st tgok header cam ni..mmg kreatif..:)
hope u menang nanti erk..insyaallah..

zEri sAfEerA said...

issareni: pndai mu erk :p

hehe :D x mng pon xpe. asalkan mu mng. boleh bagi dua, op2? haha :P

Anonymous said...

haha2!..bsar makneyer tu,kehkehkeh2....

zEri sAfEerA said...

hahaha :)) sebesar angan2. WAKAKAKA ;))

Syazwana said...

cool gila header.

gud luck.

xD

zEri sAfEerA said...

syazwana: tengs. boleh la try pasni :D

:)

Blog User said...

Boleh tumpang tanya, buat header gerak tu dalam format ape?
GIF ke, pakai flash ke? Lepas tu macam mana nak upload? macam biasa ke? sebab saya pernah buat header gerak dlm format GIF, tapi bila upload, tak bergerak pun :(

zEri sAfEerA said...

rafidah: a'ah. format gif. aritu sy upload mcm biase je. owh eyh? hurm,,, aritu sy upload mcm biase je ni. x cuba guna photobucket ke?